Odpowiedzi

2010-03-27T09:23:58+01:00
Naklej jakieś zdięcia i je ładnie opisz i ozdub musisz to zrobić conajmniej na 4 stronach na necie poszkukaj co ci jest potrzebne do opisu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T09:27:14+01:00
Najlepiej wybierz sobie gotyk lub barok i rzeźby lub obrazy.
Wybierz sobie jeden z tych okresów i opisz każdy obraz jaki znajdziesz (nie miuszą być wszystkie) z tego okresu, ewentualnie możesz jeszcze opisać twórce tego obrazu lub rzeźby. Na samym początku najlepiej opisz ten okres który wybierzesz. Mozesz również dodać jakieś wydrukowane obrazki lub rzeźby i pod nimi opis. Na necie znajdziesz to co jest ci potrzebne.

Myślę że jakoś ci pomogłam :)