Odpowiedzi

2010-03-27T09:17:50+01:00
2/5=0,4
3/2=1,5
2/3=0,(6)
-3⅛=-3,125
2 i 2/7=2,285714
5/6=0,8(3)
5/11=0,(45)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T09:18:43+01:00
2/5=0,4
3/2=1,5
2/3=0,(6)
-3 1/8=-3,125
2 2/7=2,29
-12/5=-2,4
5/6=0,8(3)
5/11=0,(45)
2 3 2
2010-03-27T09:24:29+01:00

2/5 = 4/10 = 0,4
3/2 = 15/10 = 1,5
2/3 = 0,(6)
-3 i 1/8 = -25/8 = -3,125
2i2/7 = 16/7 = 2,28
-12/5 = -2,4
5/6 = 0,8(3)
5/11 = 0,(45)
2 3 2