Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T21:04:24+01:00
-Kto dzisiaj był w szkole?
-Asia?
-Nie p. dyrektorze dzis była Basia!
-Wczoraj jej nie było!
-Dlaczego?
-Bo miała brata chorego .!
-Musiała się nim opiekować.
-Kiedy ?
-Wczoraj
-Co?
-No tak p. dyrektorze, Asia dzisiaj była w szkole a Basi nie było.!
-Z jakim skutkiem?
-Bo mniala chorego brata, nie słyszał pan ?!
2009-10-29T21:13:49+01:00
Pewnego razu Krzyś wybrał sie do lasu.
nagle usłyszał,krótkie dzwięki...stanoł i nadsłuchiwał
dzwięki wydobywały się z ziemi.Krzyś przykucnął i nadsłuchiwał
trwało to chyba z godzinę,aż nagle zrobiłoi się ciemno ,postanowił pójść do domu i wrócić jutro z łopatą.błądził po lesie ,nie mogł znależc drogi do domu ,a gdy usłyszał trzaski wzioł nogi za pas i biegł ile sił w nogach,biegł i wpadł do dziury gdy wrócił do domu okazało się że ma złamaną nogę.