Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T09:31:46+01:00
Dane:
P=800W
W=96000J
Szukane:
t=?
Rozwiązanie:
P=W/t
t=W/P
t=96000J/800W
t=120s
t=2min
Odp.Silnik pracował przez 2 minuty
2010-03-27T09:32:22+01:00
P = W*t
p*t = W
t = W/p



t = 96000/800
t = 960/8
t = 120s
2010-03-27T09:42:43+01:00
P=W/t
t=W/P
gdzie:
t - czas
W - praca
P - moc

P=800W
W= 96kJ= 96000J
t = ?

jednostki:
J= kg*m2/s2
W=J/s=kg*m2/s2

t=96000J/800W= 120s=2min

Odp.: Czas pracy silnika to 2 minuty.