Odpowiedzi

2010-03-27T09:38:08+01:00
Będzie bardzo mało przyrody będzie całkowicie przekształcony przez człowiek nie będzie na wsiach dospodarek ponieważ nie będzie sie popłacało chodować bydła
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T09:38:37+01:00
Będzie pewnie bardzo zanieczyszczony ,mniej zwierząt,Bardziej udoskonalany ,mniej tlenu i świeżego powietrza ,dużo wiećej maszyn, Będą Airbusy(to takie latające poduszkowce).. ;D


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T09:42:34+01:00
Świat za 1000 lat będzie zupełnie inny. Nastanie era elektroniki, technika pójdzie w góre, ludzi zastąpią roboty, maszyny zdalnie sterowane.Czlowiek bedzie mógł siedzieć wygodnie przed telewizorem z pilotem w ręku i sterować robotem, który właśnie w tym czasie przygotowuje obiad. Wychodząc na ulice nie zobaczymy już tradycyjnych samochodów czy motorów. Aby je dostrzec trzeba bedzie popatrzeć w niebo. Idąc ulica napotkamy na swej drodze wiele robotów, wiele maszyn, którę zastąpią człowieka, by ten mógł wygodnie odpoczywać. roboty zajmą sie wszystkim. Według mnie świat za 1000 lat zmieni sie nie do poznania.
6 4 6