Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T21:00:31+01:00
Powinniśmy spożywać pieczywo razowe, gdyż ma ono dużo większą wartość odżywczą niż zwykłe białe. Chleb razowy produkowany jest z mąki niskiego przemiału, dzięki czemu dieta wzbogacana jest w błonnik pokarmowy, który przyczynia się między innymi do poprawy pracy jelit oraz zapobieganiu zaparciom. W porównaniu z pieczywem jasnym zawiera także znacznie większe ilości składników mineralnych i witamin z grupy B.
8 3 8
2009-10-29T21:02:01+01:00
Ponieważ:
a) zawiera dużo błonnika,magnezu i żelaza
b) chroni organizm przed rakiem
c)obniża poziom cholesterolu
8 3 8
2009-10-29T21:36:03+01:00