Odpowiedzi

2010-03-27T09:52:41+01:00
Moim zdaniem łatwe danie to zwykłe nalesniki;-)

Skladniki; '
mąka
mleko
2 jajka
szczypta soli
cukier waniliowy jak kto woli hmm ale z tym lepiej pachna i smakuja;-)

mozna podawac je z dżemem twarogiem cukrem pudrem;-*

i przygotowanie tez jest bardzo łatwe;-*

wszystkie składniki mieszamy ze soba i mikserujemy ciasto nie powinno byz zbyt geste i zbyt rzadkie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T09:52:41+01:00
Hamburgery


składniki:
mięso mielone - 500 gramów
ketchup - 1 sztuka
sos tabasco - 1 sztuka
sos czosnkowy - 1 sztuka
przyprawa do mięsa mielonego - 1 sztuka
bułka tarta
olej
bułka z sezamem - 8 sztuk
warzywa, np. ogórek, pomidor
plaster żółtego sera - 8 sztuki

sposób przygotowania:

Wymieszaj mięso z łyżką ketchupu, odrobiną tabasco oraz przygotowaną wg przepisu podstawowego przyprawą do mięsa mielonego. Mięso podziel na 8 kul, każdą obtocz dokladnie w tartej bułce, uformuj płaskie hamburgery i usmaż.
Podgrzej bułki w piekarniku. Przekrój bułki na pół, nałóż hamburgery, pokrojone w plastry warzywa, ser i polej sosem czosnkowym.