Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:01:44+01:00
Opływowe cialo, regulowanie temperatury ciala, oddychanie skorowe
47 3 47
2010-03-27T10:05:13+01:00
Ciało skorupiaków jest segmentowane, podzielone na: głowę tułów i odwłok dzięki czemu jest im się lepiej poruszać,
potrafi pływać dzięki czemu może złapać ofiarę,
ma wąsy dzięki czemu wyczuwa drgania wody i może szybciej znaleźć ofiarę,
dzieki szczypcom łapie ofiary i się broni
33 3 33
2010-03-27T10:37:51+01:00
1) Ciało zbudowane z głowotułowia i odwłoku.
2) 2 pary czułek.
3) Szczypce umożliwiają do chwytania pokarmu i obrony.
4) Oczy złożone lub proste.
5) Narząd wymiany gazowej : Skrzela.
49 3 49