Wiem jak zrobic , ale mi sie nie chce .Kto zrobi dobrze daje naj
Zad z anglika : opisz zespol muzyczny twoj ulubiony w tym przypadku :feel
ile lat juz istnieje kiedy powstal jakie ma piosenki jaki rodzaj muzyki kto wchodzi w jego sklad

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T11:15:56+01:00
Feel – Polish pop team established in Katowice in 2005 by Piotr's vocalist Kupichę.
They are supplementing the group klawiszowiec Łukasz Sheepskin, bass player Michał Nowak and the percussionist Michał Opaliński. Feel won a lot of musical awards including Frederickas' Musical Award, Telekamery and Superjedynki.
Current members Piotr Kupicha, Łukasz Sheepskin, Michał Nowak, Michał Opaliński. The greatest hits of the Feel team: "yeah demonstrate what you can afford", "like of the angel voice", "defeat yourself" (duet with Węgrów Iwona) and "in the reply to your letter" - also became great hits.

Feel– polski zespół popowy założony w Katowice w 2005 przez wokalistę Piotr Kupichę. Oni uzupełniają grupę klawiszowiec Łukasz Kożuch, basista Michał Nowak i perkusista Michał Opaliński. Feel wygrał wiele muzycznych nagród wliczając w to Nagrodę Muzyczną Fryderyk, Telekamery i Superjedynki. Obecni członkowie Piotr Kupicha, Łukasz Owcza Skóra, Michał Nowak, Michał Opaliński. Największe hity zespołu Feel: "No pokaż, na co cię stać", "Jak anioła głos", "Pokonaj siebie" (duet z Iwoną Węgrowską) i "W odpowiedzi na twój list" - także stały się wielkimi przebojami.
1 5 1
2010-03-27T12:23:40+01:00
Feel the pop group formed in 2005 in Katowice. The Group operates in 5 years. It includes: keys - Łukasz Kożuch, Basit Michał Nowak, drummer was Michał Opalinski. Vocalist and leader of the band is Piotr Kupicha. Feel won many music awards including the Prize for Music, Frederick, Telekamera and Super singles. The best-known songs are the voice of the angel, and as and when it is already dark. Record the song in the studio, EMI Music Poland.

Feel zespół pop założony w 2005 roku w Katowicach. Grupa działa w 5 lat. Obejmuje on: klawisze - Łukasz Kożuch, Michał Nowak Basit, perkusistą został Michał Opaliński. Wokalista i lider zespołu jest Piotr Kupicha. Feel zdobył wiele nagród muzycznych, w tym Nagrodą Muzyczną Fryderyk, Telekamera i single Super. Najbardziej znane utwory to głos anioła, jak i gdy jest już ciemno. Nagrywanie utworów w studio, EMI Music Polska.

ewunia12 wzięła to z Internetu!
1 5 1