Odpowiedzi

2010-03-27T10:06:22+01:00
Słowo reklama pochodzi z jezsyka łacinskiego- reclamo, reclamare...
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:13:44+01:00
Reklama-to rozpowszechnienie informacji o towarach,ich zaletach,wartosciach,miejscach i mozliwosciach ich nabycia. Reklama wykorzystuje wszytskie mozliwe sposoby do tego,by odbiorca zwrocil na nia uwage zapamietal produkt i dzieki temu go kupi.
44 4 44