Odpowiedzi

2010-03-27T10:54:03+01:00
Na początku wojny cudowna i zarazem śliczna Penelopa urodziła syna,który zwał się Telemach.Odyseusz nareszcie poczuł ,że jest to najpiękniejsza chwila w jego życiu i nic nie popsuje tego wydarzenia. Jednak się mylił zaczęła się wojna ,która pokrzyżowała mu plany związane z jego rodziną .Jedna niezastanawiając się porzucił najukochańszą żone i cudownego syna . Obiecując zarazem,że wróci jak najszybciej.Lecz po kilku latach ,gdy wojna jeszcze trwała Penelopa z synem niewierzyli ,że wróci.Wojna trwała i trwała nie ustannie.Odyseusza spotkało wiele niebezpieczęństw.Lecz nie poddawał się .Ponieważ i tak po wielu ,wielu latach wrócił do swojej ukochanej rodziny.

niewiem czy o to chodziło ..!!

podrawiam;**
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T11:06:19+01:00
Penelopa urodziła Odyseuszowi syna Telemacha. Cieszył się nieziernie. Jednak zaczęła się wojna i musiał opuścić rodzinę i udać się do Troi. Obiecał im że wróci jak najszybciej. Woja trwała długo i długo. Żona nie dawała sobie nadziei że Odys powróci. Odyseusza spotkało wiele niebezpieczeństw.Lecz nie poddawał się . W końcu po kilku latach wrócił do rodziny. Atena go przemieniła w żebraka gdyż wiedziała że jeśli się ludzie dowiedzą że Odyseusz wrócił mogą go zabić. Ponieważ odbył się konkurs o serce Penelopy, bo myślała że jej małżonek nie wróci. Ale jednak po konkurencji w strzelaniu z łuku Odys wszystkich pozabijał. I tak żona poznała go.

Plosem...;-)
13 3 13