Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T21:04:53+01:00
12km = 12 000m
12 000 : 60 = 200m
Odp. Mucha wciągu 1 min. przeleci 200metrłw.
2009-10-29T21:29:10+01:00
2009-10-29T22:28:26+01:00
Mucha potrafi latac z predkością 12km/h. jaką odległośc przeleci przez 1 min?
12 km/h to oznacza, ze przeleci 12km w ciągu godziny
12km=12000m
czyli mucha przeleci 12000m w ciągu 60 minut, a więc e ciągu minuty 60 razy mniej
12000:60=200m