Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:28:19+01:00
F - pyt. imię Chopina. (odp. Fryderyk)
O - pyt. 23 kwietnia 1810 Fryderyk został... (odp. ochrzczony)
R - trzecia litera miasta, w którym zmarł Fryderyk Chopin. (R)
T - ile Fryderyk Chopin miał sióstr? (odp. trzy)
E - nazwisko Józefa. nauczyciela kompozycji, który zaczął uczyć Chopina, kiedy ten miał 12 lat. (odp. Elsner)
P - pyt. w jakim miesiącu odbył się koncert pożegnalny Chopina w Teatrze Wielkim w Warszawie? (odp. październiku)
I - imię jednej z siósrt Chopina. (odp. Izabela)
A - Chopin został pochowany na cmentarzu Père-Lach... (odp. ...aise)
N - jeden z gatunków muzycznych skomponowany przez Chopina. (odp. nokturn)
1 5 1
2010-03-27T10:30:12+01:00
Krzyżówka :

1. FAJKĘ
2.OSA
3.ROWER
4.STATEK
5.EKRAN
6.PATELNIA
7.IGŁA
8.ARA
9.NARTY

Pytania

1.Bajka " Jak kot palił ... "
2.Owad letni.Posiada żądło.
3.Dwukołowy pojazd.
4.Pływa po wodach . ( np . Titanic)
5. ..... telewizora .
6.Na niej smażymy jajka .
7. Z nią nitka
8.Barwna papuga .
9. Do jeżdżenia po śniegu .