Literą P zaznacz zdania prawdziwe, literą F zdania fałszywe.
1.Klimat Polski jest określany jako umiarkowany kontynentalny.
2.Klimat Polski jest okreslany jako umiarkowany przejściowy.
3.W Polsce wyróżnia sie sześć klimatycznych pór roku.
4.W Polsce wyróżnia się cztery klimatyczne pory roku.
5.Z zachodu napływa nad Polskę powietrze polarno-morskie.
Dzięki z góry .DAJE NAJ>>

3

Odpowiedzi

2010-03-27T10:15:06+01:00
2010-03-27T10:19:10+01:00
1.Klimat Polski jest określany jako umiarkowany kontynentalny. F
2.Klimat Polski jest okreslany jako umiarkowany przejściowy. P
3.W Polsce wyróżnia sie sześć klimatycznych pór roku. P
4.W Polsce wyróżnia się cztery klimatyczne pory roku. F
5.Z zachodu napływa nad Polskę powietrze polarno-morskie. F

:))
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:21:07+01:00
1 : F
2 : P
3 : P
4 : F
5 : F
3 5 3