Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:16:09+01:00
1.Drogi Romeo moja milosc do ciebie jest tak wielka , ze marze caly czas o jutrzejsszym dniu i nie moge sie do czekac naszego malzenstwa.NOc trwa jak caly wiek ,a moze i jeszcze dluzej.Prosze cie przyjdz do mnie chociaz na minutke tak bradzo pragne Cie zobaczyc.
Kochajaca Cie Julia.
2.Pod tym grobem spoczywa cialo dwoch kochankow,ktorzy swa miloscia i oddaniem stracili zycie,gdyz pragnęli byc razem.
Niech odpoczywaja w pokoju swietym.
(mam nadzieje,ze pomoglam :))
POZDRAWIAM!
1 1 1
2010-03-27T10:17:37+01:00
Kochany Romeo
Moja miłość do Ciebie jest równo bezdenna jak morza głębiny. Przesyłam Ci kosmyk mych włosów na znak mojej miłości oraz po tysiąc kroć całusów.
Julia


moge pomoc tylko w 1 zadaniu :)
1 1 1
2010-03-27T10:20:17+01:00
1.
Drogi Romeo !!!
Mój Romeo niestety nie moge się dzisiaj z tobą spotkać ale ma miłośc płonie do ciebie jak wtedy i zawswze już tak bedzie.
Chciała bym się jutro z tobą spotkać i zobaczyć twe piękne oczy.
Chcę poczuć jak mnie swymi ramionami przytulasz gdy jest mi źle.
Twoja na zawsze Julia.

2. Dla pary zakochanków których Bóg podzielił ....
Na zawsze razem i na zawsze przy nas ......