Zad 1-Na podstawie dostępnych źródeł informacji wymień nazwy 3 największych stadnin koni w Polsce.Podaj rasy hodowanych w nich koni.
zad2-Podaj po 4 przykłady usług niższego rzędu,czyli takich, z których korzystamy bardzo często oraz usług wyższego rzędu, czyli specjalistycznych.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:21:54+01:00
1.
- Stadnina koni w Jaroszówce- hodowane są konie pełnej krwi oraz pól krwi angielskiej, te konie są przeznaczone do celów sportowych.
- Stadnina koni w Mieczownicy- konie małopolskie
- Stadnina koni Michałów- największa w Polsce stadnina koni arabskich, Ponadto stadnina hoduje kuce sztlandzkie i konie małopolskie o maści tarantowatej.
2.
usługi niższego rzędu:
1) handel
2) finansowe
3) gastronomiczne
4) świadczone przez wymiar sprawiedliwości

usługi specjalistyczne:
1) marketing
2) organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami
3) przetwarzanie informacji
4) reklama
40 4 40
2010-03-27T10:26:24+01:00
1.stadnina w Janowie Lubeklskim
Stadnina koni w Jaroszówce
Stadnina Koni Michałów
hoduje się tarpany, araby,rasy małopolskiej, koni huculskich,
2. jazda autobusem,
kupowanie rzeczy,
lakierowania samochodu,
z myjni stacjonarnej,
wyższego rzędu:
diagnostyka samochodu, wyrywanie zębów, kupowanie specjalnych okularów, zakładanie lokat w banku lub depozytów
48 4 48