Odpowiedzi

2009-10-29T21:10:11+01:00
A){15,20, 25....50}
b){0,2,4,6,8,1,10,12,14,15,16,18,20,15....50}
c){5,10}
d){10}
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T21:11:45+01:00
A)C\A={15,20,25...50}
b) B u C={0,1,2,4,5,6,8,10,12,14,15,16,18,20,25,30,35,40,45,50}
c) A n C={5,10}
d)A n D={10}
  • Użytkownik Zadane
2009-10-29T22:43:01+01:00
A)C/a={15,20,25...50}
b)B u C={0,2,4,6,8,1,10,12,14,15,16,18,20,15....50}
c) A n C={5,10}
d) A n D ={10}