Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:28:02+01:00
,,Panie Jezu, przyjmij ducha mojego!” (Dz 7,59)

„Panie, nie poczytaj im tego grzechu!” (Dz 7,60)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T10:51:24+01:00
,,Panie Jezu, przyjmij ducha mojego!”

„Panie, nie poczytaj im tego grzechu!”
2010-03-27T10:51:49+01:00
Modlił się tak: " Panie Jezu, przyjmij ducha mego! " A umierając zawołał głośno "Panie, nie poczytaj im tego grzechu " I umarł.