Odpowiedzi

2009-10-29T21:25:03+01:00
W ich interesie nalezy zeby wynegocjowac jak najlepsze warunki umowy lub jak najnizszą cenę dla danej firmy którą reprezentują a stanowisko takie zeby zapewnic byt klientowi
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T22:49:09+01:00
Negocjacje czyli dobrowolne rozmowy podjęte przez strony konfliktu.
Wspólne porozumienie dojście do jednego tego samego zdania które pogodzi obie strony, sprawi że konflikt zostanie złagodzony lub zakończony poprzez porozumienie stron. Często negocjacje stosuje się do otrzymania jak najlepszych warunków z drugiej strony które będą odpowiadały dwóm stroną.
5 3 5