Odpowiedzi

2010-03-27T10:31:55+01:00
Za :
-Szybkie pozbycie się odpadów
-Mniejsze zaangażowanie służb, firm do recyklingu

Przeciw :
-Zanieczyszczenie powietrza
-Surowce, które mielibyśmy spalić mogły by posłużyć do ponownego recyklingu

Sposoby :
-kupowanie torb wielokrotnego użytku
-sortowanie śmieci
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:38:28+01:00
1. Przeciw:
a) nie spalajmy odpadów są szkodliwe dla środowiska
b) nie spalajmy odpadów poniewaz to grozi powiększeniem dziury ozonowej

2.Za
a) Spalajmy odpady bedzie mniej śmieci
b) spalajmy odpady bo lepiej spalic niz wrzucać do rowów a innym ułatwimy życie


Sposob na zmniejszenie ilości odpadów to np. używanie toreb wielokrotnego użytku zamiast jednorazowych torebek foliowych.
Inny sposób to segregacja śmieci i przetwarzanie ich w ten sposób jedna szklana butelka lub inny przedmiot bedzie wiele razy mogł być użyty.


Myśle ze jest dobrze licze na naj ;)
1 5 1