To nie jest tylko z polskiego ale musiałam coś wybrać.:)
Chodzę do klasy szóstej i 8 kwietnia piszę sprawidzian na koniec podstawówki.Macie jakieś sposoby na uczenie się, bo ja już nie mam siły wkuwać.Albo jakieś strony nie wiem.Albo z czego się trzeba uczyć dokładnie bo ja nie wiem czy z przyry czy z matmy czy z histy.
Pomóżcie prosze!!!
Dam naj najlepszemu pomysłowi :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:31:01+01:00
Najwięcej musisz uczyć się z polskiego i matematyki, bo przyrody mało jest na sprawdzianie.
Z matermatyki różnego rodzaju obliczenia ( rób np. zadania z książki) i znaj podstawowe wzory z geometrii. Z polskiego musisz wiedzieć jak się pisze ogłoszenie, zaproszenie, list, opowiadanie. Myslę że to powinno wystarczyć, bo pewnie będzie opowiadanie do napisania. Znajdź w internecie testy z poprzednich lat - jest ich masa i rozwiązuj je a potem sprawdź odpowiedzi. Jak będziesz miała z czymś problem, poćwicz go intensywniej.
2010-03-27T10:31:08+01:00
Hmm dobrego sposobu na naukę nie ma;/
ja zawsze jak się uczę to staram się kojarzyć jakąś np datę z czymś , albo nazwisko z jakimś znajomym itp;) rób sobie częste przerwy podczas uczenia i jedz dużżżo czekolady, wpływa ona korzystnie na koncentrację, możesz także uczyć się poprzez różne gry edukacyjne, szperać w necie i szukać informacji na dane tematy, to napewno ciekawsze niż książka=)

pozdrawiam^^
2010-03-27T10:31:31+01:00
Wiesz jest dużo stron na których są testy z innych lat mogę ci dac pare linkow o na tej stronie jest dzuo zadan http://mojamatematyka.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?411423