Odpowiedzi

2010-03-27T10:44:22+01:00
X - l. wszystkich uczniów

1/7 x + 1/4 x + 1/2 x + 1/14 x + 1 = x
4/28 x + 7/28 x + 14/28 x + 2/28 x + 1 = x | - 27/28 x
1 = 1/28 x | : 1/28
x = 28

;)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:52:24+01:00
1/7 x +1/4 x + 1/2 x+ 1/14 x +1 to jest 100 %
4/28 x + 7/28 x +14 /28 x +2/28 x +1 to jest 100%
27/28 + 1 to jest 100 %
czyli ta jedna osoba, która dostała ocene ndst to jest 1/28 x
1/28 x = 1
x = 28

1/7 * 28 = 28/7 = 4 - osoby dostały oceny bardzo dobre
1/4 *28 = 28/4 = 7 - osoby dostały oceny dobre
1/2 *28 = 28/2 = 14 - osoby dostały oceny dostateczne
1/14 *28 = 28/14 = 2 - osoby dostały oceny dopuszczające
1 osoba dostała ocenę niedostateczną