Odpowiedzi

2010-03-27T10:47:16+01:00
Scholastyka była nurtem który zajmował się problemem zgodności prawd wiary chrześcijańskiej z rozumem naturalnym.

Scholastyka stała się podstawą teologii, czyli nauki o Bogu dlatego nazywano ją "Służebnicą teologii".
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:52:18+01:00
scholastyka - nurt w europejskiej filozofii średniowiecznej.
Uważam że jest nazywana "Służebnicą teologii"ponieważ jest to nauka naturalna i każdy może ją wykorzystywać.;)
15 3 15