Odpowiedzi

2010-03-27T10:47:57+01:00
WSPOLCZESNE NIEWOLNICTWO TO PRZEDE WSZYSTKIM TANIA SIŁA ROBOCZA.NA TANICH PRACOWNIKOW POPYT BARDZO DYNAMICZNIE ROSNIE, NIESTETY BIERZE SIE TO Z STAD,IZ BRAK SRODKOW DO ZYCIA POWODUJE IZ LUDZIE BIORA KAZDA PRACE NAWET ZA MINIMALNA STAWKE CO JEST WIELKA KORZYSCIA DLA PRACODAWCOW.NASTEPNYM PROBLEMEM JEST HANDEL ZYWYM TOWAREM TZN.LUDZMI, TEN OGROMNY PROBLEM STAŁ SIE NAJBARDZIEJ DOCHODOWYM INTERESEM W SKALI GLOBALNEJ.TE DWA PROBLEMY WSPÓŁCZESNEGO NIEWOLNICTWA JEST NA CALYM ŚWIECIE, JEDNAKRZE W NIEKTORYCH KRAJACH BARDZO ROZWINIETY.

MYŚLE ŻE POMOGŁEM:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:52:18+01:00



Współczesne niewolnictwo polega na tym ze ludzie musza zarabiac, pracujac na swoja rodzinę..
Kidys polegało to na czymś innym ludzie(mężczyżni)
dostawali kawałek ziemi od pana i musieli pracowac na nim cały czas. No niektorzy mieli tylko jeden dzien wolnego.
Musieli pracowac tam jak na swojej ziemi, nie mili czasu na swoje gospodarstwo, ziemie..
Czesto zdarzalo sie ze nieposłuszni niewolnicy za ucieczke zyli zabijani..
Bardzo rzadko zdawalo sie ze Pan był tak łaskawy i darował zycie swemu niewolnikowi...
Dzis ludzie nie sa zmuszani do pracy , choc z jednej strony sa musza pracowac bo bez pracy nie ma pieniedzy, bez pieniedzy nie ma dobrego zycia, bez dobrego zycia nie ma rodziny, bez rodziny nie ma sie milosci, bez milosci nie ma sie szczescia..


Mam nadzieje ze to po moze;-'*