Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:55:10+01:00
Pismo Święte dla chrześcijan powinno być wskazówką do życia. Nie wszyscy chrześcijanie czytają Biblię systematycznie. Zazwyczaj sięgają do niej podczas różnych świąt lub po prostu słuchają jej kawałka na Mszy Świętej. Pismo Święte zawiera bardzo dużo ciekawych fragmentów z życia Jezusa. Dlatego też jako chrześcijanie powinniśmy często sięgać do Pisma Świętego i przy okazji brać z Niego wskazówki na życie.

Nie wiem czy dobrze ;D
Myślę, że pomogłam ;)
Pozdrawiam.
10 4 10
2010-03-27T11:08:13+01:00
Mamy ważne powody, aby wierzyć w autorytet Biblii. Jest ona Słowem samego Boga, objawioną nam jego zbawczą prawdą. Jest natchniona od początku do końca i jest jedynym, nieomylnym przewodnikiem wiary i życia chrześcijańskiego. Im bardziej wnikliwie studiujemy Pismo Święte tym wyraźniej widzimy, że Biblia zdaje każdy egzamin, któremu ją poddamy, żeby potwierdzić jej nieomylność, boskie natchnienie i autorytet.Biblia jest natchniona przez Boga. Tylko Bóg mógł doprowadzić do wypełnienia tak wielu proroctw w odpowiednim czasie, przez odpowiednie osoby i w odpowiedniej kolejności. Autentyczność Biblii jako Bożego Słowa potwierdza również to, że widzimy jak zmienia ona życie ludzi, którzy ją czytają, wierzą jej i żyją według jej nauki. Uważamy Pismo Święte za nieomylne, natchnione przez Boga i prawdziwie autorytatywne.
5 3 5