250ml =..............dm³ (powiększyć o połowę)........l 3szklanki=...............................dm³(powiększyć połowę).....l 500g(powiększyć o polowę)........dag 22dag(powiększyć o polwoe).............kg 150g(powiększyc o polowe).......................kg

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T11:18:58+01:00
250ml-0,25 dm3 zwiększona o połowe 0,375l
3 szklanki-0,75 zwiększona o połowe1,125l
500g zwiększone o połowe- 75 dag
22dag zwiększone o połowe- 0,33kg
150g zwiększone o połowe- 0,222kg


Proszę o gwiazdki i o naj ;)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T12:09:28+01:00
250ml =0.25dm³ (powiększyć o połowę).
3szklanki=dm³(powiększyć połowę)
0.75l 500g(powiększyć o polowę)
dag 22dag(
powiększyć o polwoe)0.33.kg
150g(powiększyc o polowe)0.225.kg