Odpowiedzi

2009-10-29T21:19:14+01:00
Ja bym zrobił coś o energii odnawialnej jeśli ma być to na dowolny temat.
Jak zrobić dobrą prezentacje (poradnik) :
http://forum.komputerswiat.pl/index.php?showtopic=1988

Coś o energii z wiatru,słonecznej,elektrowni wodnej może jakieś biopaliwa.

Pamiętaj : nie za dużo tekstu,trochę zdjęć,hiperłącza (w spisie treści na początku do slajdów) jakaś skórka/tło i będzie ok.
2009-10-29T21:21:39+01:00
Hmm...Najważniejsze jest to, żebyś mówiła to swoimi słowami.
Wymyśl prezentację, na temat miasta w którym mieszkasz. Spisz sobie na kartce, najlepsze atrakcje miasta, zachęcając do skorzystania. Zrób coś w postaci zachęty do zwiedzania zabytków, szkoły. Zadawaj kolegom pytania, w trakcie prezentacji, co im się najbardziej podoba w mieście, a co chcieliby zmienić. Później postaraj się pokazać im dobrą stronę tego, co uznali za nie najlepsze w Twoim mieście.
Możesz przygotować zdjęcia najpiękniejszych zabytków, widoków.
I to wszystko ładnie połączyć własnymi, oryginalnymi pomysłami ;)
Trzymam kciuki!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T21:36:19+01:00
Możesz wykonać prezentację na temat tego jak zmieniają się komputery. Zdjęć jest w necie dużo, opisów też niemało... Ciekawe przejścia między slajdami oraz dobry podkład muzyczny ożywią całość, że na pewno będzie ciekawa.

Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam.
2 3 2