Biologia Kl. 1 Gimnazjum Puls życia str 14 zad.2

na podstawie wykresu skreśl błędne informacje.

U roślin swiatłolubnych i cieniolubnych wraz ze wzrostem natężenia światla MaLEJE/WZRASTA intensywnośc fotosyntezy. rośliny światłolubne aby zachodził u nich proces fotosyntezy, potrzebują światła o MNIEJSZYM/WIĘKSZYM natężeniu niż rośliny cieniolubne.
U roślin cieniolubnych światło o zbyt dużym natężeniu powoduje WZROST/SPADEK intensywności fotosyntezy.

najlepiej to wyrazy poprawne jakbyscie mogli napisac

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T21:16:52+01:00
2009-10-29T21:44:58+01:00
Skresl wyrazy;

maleje
mniejszym
wzrost