Odpowiedzi

2010-03-27T11:07:45+01:00
Możesz narysować taki związek fajka pokoju i do tego narysować indian którzy palą fajkę
drugie może być narysować lody i na nich zamek "stawiać zamki na lodzie"

3. narysować faceta z wężem w kieszeni "mieć węża w kieszeni"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T11:10:14+01:00
1.Stajnia Augiasza.
no to jakiś pokój i tam porozwalane ciuchy i wgl. wszystkie rzeczy.
2. Gość w dom Bog w dom.
to jak ktos siedzi przy stole u kogoś.
3. Pięta Achillesa.
jakiegoś człowieka , który ma jakiś kłopot i w dymku narysować takie różne rzeczy , pytajniki,wykrzykniki itp.


liczę na naj. :*
2010-03-27T11:11:13+01:00
Hmmm najprostsze do narysownia według mnie to :
- Arka Noego
- koń trojański
- łono Abrahama
- syzyfowe prace
- mieć węża w kieszeni
- pięta Achillesa