Odpowiedzi

2010-03-27T11:14:45+01:00
Kiedy zaczęła się twoja kariera. ?
Jaka jest twoja ulubiona piosenka. ?
Gdzie mieszkałeś jako dziecko. ?
Którą z twoich dziewczyn z planu lubisz bardziej.?
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T11:14:49+01:00
Ile ma pani lat ?!
Kiedy ma pani zamiar zagrać w nowym filmie ?!
Jaka bądzie pni kolejna produkacja ?!
Gdzie była grana ostatnia scena w filmie ...
którą postaćią chciałaby być pani w filmie ...

DASZ NAJ
15 3 15