Mam zrobić projekt gór tatr z masy solnej macie jakies pomysly ciekawe na odzdoby czy cos ??
przepis na mase solna:
200g mąki
200g soli
125 cm3 wody

ile to soli i mąki ? mam wrzucac w szklance czy jak ?:?
prosze o szybka odpowiedz . !

3

Odpowiedzi

2010-03-27T11:18:16+01:00
Ja zawsze daje całą szklankę mąki pszennej, cała szklanka soli i później dolewam wody. Najpierw pół szklanki, a jak masa będzie miała jeszcze takie grudki to wlać jeszcze trochę wody ;)
2010-03-27T11:19:17+01:00
Można pomalować farbami zaschniętą masę.
a 200 g jest 1 szklanka
125 cm3 to jakieś 2 szklanki ale tak żeby było bez grudek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T11:21:55+01:00
1 szklanka mąki
1 szklanka soli
Wymieszać sól i mąkę w misce i dolewać stopniowo wody aż będzie nie za gęste nie za rzadkie. A jak będziesz sklejać poszczególne części projektu Tatr to dobrze by było posmarować na powierzchnię do sklejania trochę wody i wtedy dobrze się sklei.
Jak zlepisz to włóż do piekarnika a jak wyjmiesz i wyschnie to możesz pomalować farbami plakatowymi i ozdobić kolorowym brokatem.