Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T11:19:44+01:00
Pewnnie nie było by tak nudno i staroswiecko jak jest teraz ,nauczyciele byli by milsi i nie było by prac domowch może nie będzie trzeba wogóle chodzić do tej szkoły bo będziemy się porzuniewac z nauczycielami przez mały komputerem. xd do szkoły byśmy latali na deskorolka ,a przerwy były by takie ze można było by pójść na obiad do domu . Ja tak sobie to wyobrażam i ma nadzieję ze szkoła za 100 lat będzie taka że bedziemy chcieć chodzić ^^
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T11:21:50+01:00
Szkoła z a50 latbedzie wuyglądac tak.
Bedzie nowoczesa oraz bedzie miała supert nowoczesny sprzęt.
Kazdy ucze bedzie miał laptopa poprzez który bedzie mógł pisac na duzej elektronicznej tablicy .Będą windy szkoły beda bardzo duze w jednej szkole zmiesci sie około 10000000000 uczniów.
Szoła bedzie miec tez system praktyk :)
2 5 2
2010-03-27T11:23:07+01:00
Szkoła za 50 lat będzie bardzo nowoczesna.
Wszkołach będą baseny. I może równiesz szkoły będą bęspieczne z antypoślizgowymi podłogami. Będzie duże boisko do piłki nożnej