Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T11:39:41+01:00
Co mozna robic po biotechnologii? wszystko i nic - bo z praca nie jest najlepiej.

1. zostac na uczelnii i robic roznego rodzaju doktoraty - jezeli zostanie sie przyjetym,
2. pojsc do jakiegos osrodka naukowego w Polsce i tam robi doktorat - jak Cie przyjma,
3. pracowac w branzy spozywczej, czyli w zasadzie mikrobiologia przemyslowa - browary, gorzelnie, drozdzownie, firmy sporzywcze gdzie sa wykorzystywane 'zywe kultury bakterii', wszedzie tam gdzie jest jakies laboratorium
4. w firmach produkujacych odczynniki z biologii molekularnej, enzymy,
5. w firmach produkujacych sczepionki, surowice
6. w sanepidzie, oczyszczalni sciakow dokladajac pracy zyjatek rozkladajacych zanieczyszczenia .
7. w kazdym laboratorium biochemicznym, biologii molekularne, itp.
8. zostac przedstawicielem handlowym .;)
2010-03-27T11:42:50+01:00
Przedstwiciel medyczny , przedstwiciel apteczny , menadżer mikrorynku , konsultant medyczny licze na naaj ;)