Odpowiedzi

2009-10-29T21:29:36+01:00
JPII ponieważ był oddany bezgranicznie Bogu i powierzył Matce Jezusa całe swoje życie.rozgłaszał ewangelie spełniał wszystkie warunki jakie stawiał Bóg dla osób które były Mu oddane.Papierz często krytykował postępy ludzi które przyczyniały się do zła.Wybaczył swojemy niedoszłemu zabujcu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T21:32:57+01:00
Np: czasopismo miłujscie się opisuje nam wiele przekońań ludzi którzy popełnili wiele błedów ale teraz opisują to bo niechca zeby ktos popełnił taki bład badz jeszcze gorszy albo porusze tutaj ruch czystych serc tam jest wzmianka o dochowywaniu czystosci ale ile osób z nas tego przestrzega chyba nikt a te wszystkie radja jak Maryja niby tacy pobożni a o politykach mają duzo do powiedzenia
2009-10-29T21:36:48+01:00
Matka Teresa z Kalkuty pomagała najbiednieszym nic z tego nie czrpała korzyści materialnych. Wierzyła że wszyscy są równi wobec siebie.
2 3 2