Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T11:44:19+01:00
W zime to snieg chroni drzewa osypujac je swym białym delikatnym puchem..
Puch okrywa wszystko drogi drzewa skaly...

Jeżdzac samochodem jestesmy w pełni bezpieczni
mozemy sie schronic przed deszczem burza.
Mozemy sie łatwiej gdzies przetransportowac
1 5 1
2010-03-27T12:05:56+01:00
Pokrywa sniegu chroni i okrywa wszystko dookola przez co wszystko jest piekniejsze .

W samochodzie kazdy moze znalesc bezpieczenstwo moze sie ogrzac i dojechac do swojego celu bez rzadnych przeszkod .