Odpowiedzi

2010-03-27T11:47:47+01:00
Osobiscie tesknie za dziadkiem ktory zmarł 2 lata temu.
Moj dziadek był czlowiekiem bardzo wesołym. odpornym na dzialalnosc innych ludzi bardziej na dzialalnosc ta zla
Tesknie za rozmowami z nim zazwyczaj pomagał mi był uczciwy mowił mi duzo opowiesci z młodosci był bardzo wykształcony... słuzył w wojsku 20 lat potem był profesorem fizyki az do smierci;-(
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T11:49:57+01:00
Rok temu miałam wspaniałą przyjaciółkę.Miała na imię Gosia,ale nasze szczęście jako przyjaciółek skończyło się po trzech miesiącach,bo Gosia musiała się wyprowadzić.
Chodziłyśmy na długie spacery z naszymi przyjaciółmi, zawsze wszędzie i wszystko robiłyśmy razem.Odkąd się wyprowadziła to jeszcze ani raz do mnie nie napisała. Ta przyjaźń była piękna,na prawdę,lecz co dobre zawsze wszystko się kończy.Nie umiem zrozumieć dlaczego los zabrał mi ją.Wiem , że przecież nie umarła , ale dla mnie to jest to samo tak jakby umarła.Bardzo za nią tęsknie i chciałabym móc cofnąć czas,ale wiem , że w naszym życiu to nie jest możliwe.Na pewno nigdy o niej nie zapomnę i tej pustki w sercu nie wypełni nikt.