Odpowiedzi

2010-03-27T12:29:18+01:00
Wytrzymały- ponieważ podczas powrotu do domu, bylo mu bardzo gorąco i chciało sie pic
wytrwały- gdy szukal ratunku dla cięzko chorej Nel,
zaradny, gdy puszczał latawce zeby tata go znalazl
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T12:36:36+01:00
Staś jest wytrzymały ponieważ był silniejszy od swoich rówieśników, wytrwały ponieważ umiał o siebie zadbać a także o Nel, pomysłowy ponieważ uwolnił słonia z wąwozu, odważny ponieważ zabił lwa, bohaterski ponieważ tak naprawdę to on zawsze ratował Nel przed różnymi niebezpieczeństwami...
4 4 4