Mama Asi upiekła ''Fantazję ' i podzieliła ciasto na jednakowe kawałki.Każdy z nich miał kształt trójkąta prostokątnego równoraminnego o przyprostokątnej 8cm.
a)Jaką powierzchnię miał każdy z nich ?
b)Na ile części zostało podzielone ciasto?

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T12:51:17+01:00
P tójkara= a x h:2=8cm x 8cm :2=64cm : 2=32cm2-tyle miał jeden
30miało całe
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T12:51:54+01:00
A) P= a*h/2
P= 8*8/2=32 cm²
1 3 1