Odpowiedzi

2010-03-27T12:53:34+01:00
Możesz napisać na czym polega oszczędzanie energii. Co powinniśmy robić aby oszczędzać energię . Możesz też napisać gdzie wyrzucać np . żarówki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T12:54:33+01:00
Naprzykład pierwszy :

na zielonej kartce / ( że takie ekologiczne )
narysuj świeczkę, a obok żatówkę.. i
napis na górze ,, ZAMIEŃ ŻARÓWKĘ NA ŚWIECZKĘ ,,

albo na na czarnej:
namaluj ziemie, a obok świeczkę
tak jakby ta świeczka oświeltała tą ziemie
+ gwiazdki ( żółte, albo białe )
I napis ,, BĄDŹ EKOLOGICZNY ,,

1 5 1