Odpowiedzi

2009-10-29T21:48:20+01:00
2x : 3x: 4x
9x = 27 / 9
x= 3

najkrotszy mial 6 cm najdluzszy 12 ;] pozdrawiam
2 5 2
2009-10-29T21:48:39+01:00
Drut o długości 27m pocięto na trzy części których stosunek długości jest równy2:3:4jaka długość ma najkrótszy z tych części
2:3:4
czyli razem jest 2+3+4=9 jednostek
27m:9=3m- to 1 jednostka
najkrótszy kawałek ma 2 jednostki czyli 2*3m=6m
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T21:48:54+01:00
2+3+4=9 tyle by było równych części
27/9=3 - długość jednej jednostki

najkrótsza częśc to 2*3=6

Gdyby były jakieś pytania to pisz!!!!

1 5 1