Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T13:12:03+01:00
X - wiek matki
y - wiek córki
x/y = 2,5 czyli x = 2,5y
x - y = 30
2,5y - y = 30
1,5y = 30
y = 30/1,5 = 20
x - y = 30
x = 30 + 20 = 50
odp
matka ma 50 lat , a córka ma 20 lat
2010-03-27T13:16:44+01:00
X - wiek córki
y - wiek matki

2,5 x = y
y - x = 30
2,5 x - y = 0
y - x = 30
1,5 x = 30
x = 20
y - 20 = 30 | + 20
y = 50

:)
2010-03-27T13:55:45+01:00
X - wiek córki
y - wiek mamy

2,5x = y
y-x = 30

2,5x = y
2,5x - x = 30

2,5x = y
1,5x = 30

x = 20
y = 2,5*20 = 50

Odp.Córka ma 20 lat, a matka 50.

Licze na najlepsze:).