Odpowiedzi

2010-03-27T13:19:09+01:00
Koszty:


Oplata za swiatlo
Towar
Prad w lodówkach
Promocje
Czynsz
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T13:22:28+01:00
1. Produkty do utrzymywania czystości
2. Wypłata pracownikom
3. Transport żywności
4. Czynsz
5. Ubezpieczenie sklepu i pracowników
6. Straty za zepsutą żywnośc
7. Koszt ochrony
8. Monitoring lub ochrona
9. Wyposarzenie sklepu ( regały, kosze)
10. Prąd
11. Woda

Daj naj. z góry dzięki. ;DD
2 5 2