Odpowiedzi

2010-03-27T13:19:17+01:00
Napisz że zwykły chleb będzie kosztował ze 3 zł. i wszystkie ceny pójdą do góry!!
wymyślą latające auta, plecaki odrzutowe!!! (oczywiście będzie istniała jak nie zginiemy w 2012 roku :) hehe...)!! no i coś tam powymyślaj ze swojej wyobrażni!! ;p
2010-03-27T13:19:43+01:00
Polska za 25 lat będzie bardzo piękna, ponieważ ludzie robią wszystko aby ich podwórka były ładne. Z drugiej strony bedzię gorzej, ponieważ maszyny i różne fabryki zatrują środowisko.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T13:21:37+01:00
1. będą nowe drogi.
2. stadiony piłkarskie.
3. nowy prezydent który zagwarantuje lepsze zarobki.


1. dziury w drogach które trzeba będzie trzeba omijac.
2. słabe zarobki.