Odpowiedzi

2010-03-27T13:23:15+01:00
Generatory MHD to obecnie jedna z najbardziej zaawansowanych technologii uzyskiwania energii z węgla. Brak ruchomych elementów pozwala generatorowi MHD na pracę przy znacznie wyższych temperaturach niż inne systemy generacji i dlatego możliwe jest osiąganie wyższych wydajności
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T13:23:44+01:00
Nie kopiuję więc:
http://en.wikipedia.org/wiki/MHD_generator

i

http://www.cire.pl/pliki/2/generamagneto.pdf