Odpowiedzi

2010-03-27T13:36:59+01:00
To zależy jaką masz drukarkę. Na dole w pasku narzędzi powinna ci się wyświetlić ikona drukarki wejdź właśniwości i daj wstrzymaj, później anuluj (albo odrazu anuluj). Później zacznij jeszcze raz.

Albo ja mam tak że jak wyłącze komputer i go włącze to samo się później drukuje.

:)
2010-03-27T13:37:13+01:00
Może skończył ci się tusz w drukarce. Albo tusz nie chce się poruszać po drucie. Albo masz za dużo do wydrukowania z poprzednich razów.
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T13:43:53+01:00
Sprawdź czy w drukarce nic niema ( tam gdzie drukuje) np . jakiegoś papieru cz klocków lego itp. Jeżeli niema wykonaj poniższe instrukcje.

Start->ustawienie -> panel sterowania -> drukarki i faksy-> (prawy przycisk i kliknij właściwości)-> zakładka "konserwacja kaset" -> i kliknij "wyczyść dysze drukujące"-> włóż papier do drukarki i poczekaj aż wydrukuje plik. Jeżeli nic nic nie wydrukowało to oznacza że niema tuszu w drukarce.
1 5 1