Odpowiedzi

2010-03-27T13:40:52+01:00
A) z=7-y ; y
z=7-y
7-y=z
-y=z-7 |*(-1)
y=-z+7
y=7-z
b) d=a+bc ; c
a+bc=d
bc=d-a |:b
c= (d-a)/b
c) x=2k+1 ; k
2k+1=x
2k=x-1 |:2
k=½(x-1)
d) 2k=7n+5 ; n
7n+5=2k
7n=2k-5 |:7
n=¹/₇(2k-5)
1 5 1
2010-03-27T13:42:23+01:00
A) z=7-y /-7
z-7=-y/*(-1)
y=-z+7

b) d=a+bc/:b
d/b=a+c/-a
d/b-a=c

c) x=2k+1/-1
x-1=2k/:2
k=x-1/2

d) 2k=7n+5/-5
2k-5=7n /:7
2k-5/7=n

pozdro
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T13:48:40+01:00