Odpowiedzi

2010-03-27T13:45:24+01:00
Stól - składa się z blatu gruboścok. 3 cm szerokościok. 80 cm długości 1-3 m i czterech nóg ok 1 metr wysokości ok. 5cm grubości i ok. 5 cm szerokości
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T13:59:42+01:00
Przedmiotem, który opisuję jest stół. Jego długość wynosi 2 m, a szerokość 0,75 m. Nogi stołu o długości 1m są koloru czarnego i wykonane zostały z drewna sosnowego. Olchowy blat ma grubość 2,5 cm. Stół jest średniej wielkości. Jest ciemnej, połyskującej barwy. Na środku blatu widnieje piękny kwiatowy wzór. Przedmiot ten jest bardzo praktyczny i zachwyca swoim wyglądem.