Odpowiedzi

2010-03-27T17:34:29+01:00
Maryja bardzo cierpiała ponieważ nie rozumiała w pełni sensu oraz celu męczeńskiej śmierci swego syna Jezusa Chrystusa, ale jak każdy nakaz i wole Bożą przyjęła to z godnością i bez protestu pomimo tego ,że jej serce było rozrywane smutkiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T17:50:12+01:00
Podczas kazdego updaku mojego syna tak jakby pekało mi serce.
Jednak wiedziałam, że on chciał wypełnic wole ojca na krzyżu.
Ze smutkiem w oczach na niego patrzyłam. Kiedy syn przemówił do mnie zabrakło mi słów nie umiałam wyrazic swojego smutku. Słowa które przemówił będąc na krzyzu były tak jakby dla mnie wskazówką. Jednak dobrą waidomością okazało się, że Jezus zmartwychwstał.
1 5 1