Odpowiedzi

2010-03-27T13:52:02+01:00
Ponieważ bardzo mi sie podoba. ma takie energiczne ruchy. bardzo mi się podobają ruchy w hip hopie. myślę zo to mój styl.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T14:02:53+01:00
Moim ulubionym gatunkiem jest hip hop,ponieważ jest to bardzo doskonała muzyka..przy której dobrze się bawię :)
uwielbiam słuchać hip hopu podczas, gdy rozwiązuje zadania domowe...Ten gatunek muzyki jest czymś co bardzo kocham..
Uważam że ten styl ma bardzo ciekawe treści piosenek- zawierają one ukryte "złote myśli" , które możemy wykorzystać w naszym codziennym życiu..
Chciałabym też dodać że uwielbiam tańczyć własnie do takiej muzyki, ponieważ ma ona bardzo ciekawe i energiczne ruchy..
Hip- hopu słucha większość młodzieży...to jest ten styl, który najbardziej w nas drży , którego chcemy słuchać codziennie..:)

(możesz sobie tam pozmieniać):P
4 4 4