Rozszerz ułamki i zapisz je za pomocą przecinka.

jedna druga=pięć dziesiątych=0,5 to jest pierwszy przykład
trzy piąte=
siedem pięćdziesiątych=
trzy czwarte=
jedna ósma=
trzynaście dwódziestych=
siedem dwódziestych piątych=
sto jedynaście pięćsetnych=
dwadzieścia jeden dwieście=
cztery dwięście pięcdziesiąte=


błagammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmproszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T13:52:26+01:00
Trzy piąte= sześć dziesiątych = 0,6
siedem pięćdziesiątych= czternaście setnych = 0,14
trzy czwarte= siedemdziesiąt pięć setnych = 0,75
jedna ósma= sto dwadzieścia pięć tysięcznych = 0,125
trzynaście dwódziestych= sześćdziesiąt pięć setnych = 0.65
siedem dwódziestych piątych= dwadzieścia osiem setnych = 0,28
sto jedynaście pięćsetnych= dwieście dawdzieścia dwa tysięcznych = 0,222
dwadzieścia jeden dwieście= sto pięć tysięcznych - 0,105
cztery dwięście pięcdziesiąte= szesnaście tysięcznych = 0,016
56 4 56
2010-03-27T14:11:02+01:00
Trzy piąte= 0,6= szesc dziesiątych
siedem pięćdziesiątych=0,14=czternaście setnych
trzy czwarte=0,75=siedemdziesiąt pięć setnych
jedna ósma=0,125= sto dwadzieścia pięć tysięznych
trzynaście dwódziestych=0,65= sześciedziesiąt pięć setnych
siedem dwódziestych piątych=0,28= dwadzieścia osiem setnych
sto jedynaście pięćsetnych=0,222= dwieście dwadzieścia dwa tysięcznych
dwadzieścia jeden dwieście=0,105= sto pięć tysięcznych
cztery dwięście pięcdziesiąte=0,016= szesnaście tysięcznych
:)
73 4 73